Kastamonu’nun Taşköprü ilçesinde aşure geleneği, belediye tarafından düzenlenecek programla yaşatılacak. Taşköprü Belediyesi, Aşure Günü dolayısıyla vatandaşlara Cumhuriyet Meydanı’nda aşure ikram edecek.
Aşure ikramı Cumhuriyet Meydanı’nda yapılacak
Taşköprü Belediyesi tarafından organize edilen program, 25 Haziran Perşembe günü saat 13.15’te, öğle namazı çıkışında Cumhuriyet Meydanı’nda gerçekleştirilecek. Programa ilçe halkının yoğun ilgi göstermesi bekleniyor.

Başkan Arslan’dan davet
Taşköprü Belediye Başkanı Hüseyin Arslan, tüm vatandaşları aşure ikramına davet etti. Başkan Arslan, aşurenin paylaşma, birlik ve dayanışma kültürünün önemli sembollerinden biri olduğunu belirterek, bu güzel geleneği Taşköprü’de hep birlikte yaşatmak istediklerini ifade etti.





