Tokat’ta kene vakaları nedeniyle hastaneye başvuran 8 kişinin tedavisi sürüyor. Vücutlarına kene yapışmasının ardından farklı zamanlarda rahatsızlanan vatandaşlar, Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Hastanesi Enfeksiyon Hastalıkları Bölümü’ne başvurdu.

Yapılan değerlendirmelerin ardından hastalara Kırım Kongo Kanamalı Ateşi tanısı konuldu. Tedavi süreci hastane ekipleri tarafından yakından takip ediliyor.

Kenelerden Bulaşıyor Hayatınızı Kabusa Çeviriyor (2)

Hastaların durumları iyiye gidiyor

Hastanede tedavi altına alınan 8 kişinin genel sağlık durumlarının iyiye gittiği öğrenildi. Yetkililer, özellikle yaz aylarında artış gösterebilen kene vakalarına karşı vatandaşların dikkatli olması gerektiğini hatırlatıyor.

Kene temasının ardından bilinçsiz müdahaleden kaçınılması ve en yakın sağlık kuruluşuna başvurulması büyük önem taşıyor.

Kaynak: Haber Merkezi