TEM Otoyolu Bolu geçişi Dağkent mevkiinde seyir halindeyken motor kısmı alev alan bir tır, çıkan yangın sonucu kullanılamaz hale geldi. Olay, Ankara istikametine ilerleyen araçta meydana geldi.

Sürücü Aracı Emniyet Şeridine Çekti

Edinilen bilgilere göre sürücüsü henüz belirlenemeyen tırın motor bölümünden dumanlar yükselmeye başladı. Durumu fark eden sürücü, aracı hızla emniyet şeridine çekerek 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulundu.

Sürücünün araçtan inmesinin hemen ardından alevler kısa sürede büyüyerek tırın kupasını ve dorsesinin bir bölümünü sardı.

Otoyolda Korku Dolu Anlar

Yangın sırasında alevlerin geceyi aydınlatması, otoyoldan geçen diğer sürücülere de korku dolu anlar yaşattı. Bölgedeki yoğun trafik kısa süreli paniğe neden oldu.

İtfaiye Ekipleri Müdahale Etti

İhbar üzerine olay yerine gelen Bolu Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri yangına hızlı şekilde müdahale etti. Ekiplerin çalışmasıyla alevler kontrol altına alınarak söndürüldü.

Yangın sonrası tır tamamen kullanılamaz hale gelirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı