Kuzeykent Kapalı Pazar Yeri'nde gerçekleştirilen programda vatandaşlara aşure ikram edilirken, etkinliğe AK Parti Kastamonu İl Başkanı Ahmet Sevgilioğlu da katıldı. Programda hem vatandaşlarla sohbet edildi hem de Muharrem ayının birlik ve beraberlik ruhuna vurgu yapıldı.

Sevgilioğlu: "Birlik ve kardeşliğimizi pekiştirdik"
Etkinliğin ardından değerlendirmelerde bulunan AK Parti Kastamonu İl Başkanı Ahmet Sevgilioğlu, Muharrem ayının rahmetini ve bereketini vatandaşlarla birlikte idrak ettiklerini belirterek şu ifadeleri kullandı:
"Merkez İlçe Başkanlığımız tarafından Kuzeykent Pazar Yeri'nde düzenlenen aşure ikramında kıymetli hemşehrilerimizle bir araya geldik. Muharrem ayının rahmetini, bereketini ve paylaşma iklimini hep birlikte yaşadığımız bu güzel buluşmada birlik, beraberlik ve kardeşliğimizi bir kez daha pekiştirdik."

Sevgilioğlu, Muharrem ayının manevi ikliminin toplumsal dayanışmayı güçlendirmesini temenni ederek, "Rabbim Muharrem ayının feyzini ve bereketini milletimizin üzerine daim eylesin.

Muhabbetimizi, dayanışmamızı ve kardeşliğimizi artırarak birlik içinde nice hayırlı günlere erişmeyi nasip eylesin." ifadelerini kullandı.
Muharrem ayının manevi atmosferi yaşatıldı
Yoğun katılımla gerçekleştirilen aşure ikramı programı, vatandaşların ilgisiyle tamamlanırken, etkinlikte paylaşma, dayanışma ve kardeşlik mesajları ön plana çıktı.






